Електронний каталог

366
З-17          Зайцева, О. І.
    Прогнозування цифрової поведінки споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Predicting Digital Consumer Behavior : робоча програма/Course Outline / О. І. Зайцева ; каф. маркетингу. – 23-33/РП22. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 16 с.

   ос бакалавр/Bachelor, гз 07 Упр. та адміністрування/Management and Administration спец. 075 Маркетинг/Marketing освіт. програма Маркетинг/Marketing Рекл. бізнес/Advertising Business,


УДК 366.1

    Переглянути зміст            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
Bibliometrics 1 1


Теми документа


Статистика використання: Видач: 0 Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'