Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
М26
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 4. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Дадиверина, Н.
Оценка эффективности маркетинговой деятельности - составная часть контроля маркетинга [Текст] / Н. Дадиверина // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – С. 18-21.
Коршевнюк, Л.
Эффективным является только маркетинг, который обеспечивает рост продаж продукта и возврат инвестиций [Текст] / Л. Коршевнюк // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – С. 36-37.
Кушнир, Д.
Эффективность всегда измеряется цифрами [Текст] / Д. Кушнир // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – С. 28-31.
Мельничук, Ю.
Эффективность маркетинговой деятельности - это возможность достижения максимального результата [Текст] / Ю. Мельничук // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – С. 38-39.
Федоришина, І.
Споживач як центральна фігура маркетингу [Текст] / І. Федоришина // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – C. 46-55.
Шадейко, І.
Ефективний маркетинг - той, що здатний досягати поставлених цілей [Текст] / І. Шадейко // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – С. 32-34.
Яцюк, Д.
Узагальнювальний показник ефективності маркетингу - рівень добробуту підприємства та його власника [Текст] / Д. Яцюк // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2021. – № 4. – С. 40-41.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 0
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'