Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
М26
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 5. – Київ, 2020. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Баша, І.
Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку [Текст] / І. Баша, О. Плачковська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 57-62.
Ковальчук, С.
Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 36-50.
Ларіна, Я.
Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 27-35.
Серпухов, М.
Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 63-69.
Сокол, М.
Классификация рынка грузовых автомобилей [Текст] / М. Сокол // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 5. – С. 14-24.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 0
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'