Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
М26
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 12. – Київ, 2019. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Білявська, Ю.
Мода на "зелений" бренд [Текст] / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 30-35.
Винниченко, С.
Маркетинг для театру вже потрібен [Текст] / С. Винниченко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 26-27.
Романив, Ю.
Маркетинг в образовательном секторе - явление новое [Текст] / Ю. Романив // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 28-29.
Ромат, Є. В.
Суб'єкти державного управління. Окремі маркетингові функції виконуються, але потрібна координація [Текст] / Є. В. Ромат, Ю. В. Гавриленко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 38-43.
Труш, В.
Доверительный маркетинг: почему для продаж медицинских услуг важно работать с общественным мнением [Текст] / В. Труш, Е. Труш // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 44-48.
Федоришина, Е.
Политический маркетинг 2012-2020: через ограничения к новым трендам [Текст] / Е. Федоришина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 49-53.
Шадейко, И.
Суть маркетинга остается неизменной, в какой бы сфере он ни применялся [Текст] / И. Шадейко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – : № 12. – С. 24-25.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 1
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'