Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02865
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
[Текст]. № 4. – Київ, 2019. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Бурлачук, В.
Мас-медіа, вибори і нова реальність [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2019. – № 4. – С. 61-90.
Іваненко, О.
Соціальний захист в Україні: проблеми, загрози, виклики [Текст] / О. Іваненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2019. – № 4. – С. 61-89.
Макеєв, С.
Інтелектуали: три взірці ставлення до війни [Текст] / С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2019. – № 4. – С. 158-177.
Соснюк, Є.
Концепції політичної ідентичності в соціальних науках [Текст] / Є. Соснюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2019. – № 4. – С. 118-135.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 3
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'