Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
М26
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 4. – Київ, 2019. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Как украинский e_commerce применяет digital-маркетинг [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 42-45.
Бармотина, К.
Современный Email-маркетинг: курс на сегментирование и персонализацию [Текст] / К. Бармотина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 18-19.
Зинкевич, А.
Маркетинговый план для B2B - и SaaS- компаний: пошаговое руководство [Текст] / А. Зинкевич // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 58-65.
Кац, Э.
Королем любого маркетинга остается контент! [Текст] / Э. Кац // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 22-23.
Коршевнюк, Л.
Email-маркетинг в Украине находится на стадии перелома [Текст] / Л. Коршевнюк // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 20-21.
Оберемок, З.
Аудит Email-маркетинга как залог эффективности онлайн-продаж [Текст] / З. Оберемок // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 24-31.
Савицкая, Д.
Тринадцать распространенных ошибок Email -маркетологов [Текст] / Д. Савицкая // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 48-56.
Соснюк, О.
Особенности использования мемов в рекламе [Текст] / О. Соснюк // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 32-36.
Сумець, О.
Підготовка фахівців у сфері клінічного менеджменту: результати дослідження [Текст] / О. Сумець, О. Миколенко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 38-41.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 3
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'