Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
М26
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 1. – Київ, 2019. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Десять секретов успеха компании в социальных сетях [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 68-70.
Пять таргетингов, которые сделают рекламу эффективнее [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 72-74.
Зозульов, О. В.
Формування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії Happy Socks [Текст] / О. В. Зозульов, А. О. Половинкіна // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 58-64.
Муштина, И.
В маркетинге происходит изменение подходов и перераспределение бюджетов [Текст] / И. Муштина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 36-39.
Проскуликов, Е.
Украинский маркетинг: что достигнуто и что впереди [Текст] / Е. Проскуликов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 18-21.
Смирнова, А.
Три тренда: вода, напитки, коктейли [Текст] / А. Смирнова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 40-44.
Степанова, А.
Центры принятия решений пока у нас вне маркетинга [Текст] / А. Степанова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 24-25.
Фролова, М.
Главная сложность для маркетолога - быть релевантным для аудитории [Текст] / М. Фролова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 28-29.
Шейхетов, С.
Анализ данных качественных исследований [Текст] / С. Шейхетов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 46-53.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 3
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'