Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02080
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 4. – Київ, 2018. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Бучинська, О.
Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 37-41.
Кулакова, В.
Механізми формування корпоративної культури [Текст] / В. Кулакова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 58-63.
Лилик, І.
Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 6-14.
Машина, Ю. Кривещенко В.
Крос-девайс комерція: стан та перспективи розвитку в Україні [Текст] / Ю. Кривещенко В. Машина // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 50-57.
Сміллі, Е.
Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 15-36.
Хобта, С.
Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України [Текст] / С. Хобта // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 42-46.
Чайка, Є.
Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Є. Чайка // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 64-71.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 2
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'