Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 7-8. – Маркетинг-комплект. – Київ, 2018. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Венгер, Е.
Работа отдела маркетинга - незаметная работа [Текст] / Е. Венгер // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 24-25.
Зозульов, О. В.
Життєвий цикл товару після його купівлі [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 52-56.
Коршевнюк, Л.
В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента [Текст] / Л. Коршевнюк // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 28-29.
Ламуру, И.
Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу [Текст] / И. Ламуру // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 33-35.
Лищук, Ю.
Маркетологи XXI века [Текст] / Ю. Лищук // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 30-32.
Носова, О.
Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематичная работа [Текст] / О. Носова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 20-21.
Ромат, Є.
Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю [Текст] / Є. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 42-50.
Сотник, В.
На нашем ринке много компаний с крутыми маркетинг-службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы! [Текст] / В. Сотник // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 26-27.
Стельмахова, А.
Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовівать их [Текст] / А. Стельмахова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 36-40.
Фоменко, И.
Задача маркетолога - постоянно следить за трендами и учиться [Текст] / И. Фоменко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 22-23.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 3
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'