Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
Вісник Тернопільського національного економічного університету
[Текст]. № 2. – Тернопіль, 2018. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Вороненко, І.
Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами [Текст] / І. Вороненко, А. Скрипник, Ю. Нам'ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2018. – № 2. – С. 55-65.
Дудар, В.
Формування цінових стратегій підприємств органічного сектору для досягнення маркетингових цілей [Текст] / В. Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2018. – № 2. – С. 45-54.
Паранюк, Я.
Методичні аспекти оцінювання ефективності інноваційних проектів [Текст] / Я. Паранюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2018. – № 2. – С. 66-73.
Шкільняк, М.
Менеджмент у системі корпоративного управління [Текст] / М. Шкільняк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2018. – № 2. – С. 7-20.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 1
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'