Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02080
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 2. – Київ, 2018. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 4-7.
Зозульов, О. В.
Визначення стратегії збиту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 46-53.
Зубковський, Ю.
Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України [Текст] / Ю. Зубковський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 63-68.
Лилик, І.
Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / І. Лилик, А. Губернюк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 32-36.
Мельник, Т.
Креативні тенденції відіореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 8-25.
Романовская, А.
Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / А. Романовская // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 37-45.
Яцишина, Л.
Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина, Ю. Ющук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 2. – С. 55-62.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 1
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'