Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 4. – Маркетинг-комплект. – Київ, 2018. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Балюн, О.
Якперетворити кризу на перемогу. Методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодій стейкхолдерів репутації [Текст] / О. Балюн, А. Кашпур // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 46-49.
Білявський, М.
Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізовувати системний підхід [Текст] / М. Білявський // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 40-41.
Деревянко, Е.
Репутация: реальность и спекуляции [Текст] / Е. Деревянко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 24-26.
Загнитко, Л.
Продуманная репутация - действенный инструмент для развития и процветания компании [Текст] / Л. Загнитко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 30-32.
Колядюк, Р. І.
Інвестиційний проект у LOFT-технології стратегічного маркетингу як інструмент входження в зарубіжні ринки [Текст] / Р. І. Колядюк, Д. О. Сосновский // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 50-57.
Мартынова, Н.
Управление репутацией - это непрерывный процесс [Текст] / Н. Мартынова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 44-45.
Огиенко, Е.
Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 42-43.
Попова, Т.
Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов [Текст] / Т. Попова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 27-29.
Рыженко, С.
Инсайты потребителя в местах продаж (на примере подарочной акции "подарунки для всыэъ родини") [Текст] / С. Рыженко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 58-62.
Степанова, А.
Репутация бизнеса - ключевое конкурентное преимущество [Текст] / А. Степанова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 38-39.
Ширина, А.
Основа положительной репутации - это достойное поведение компании [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 36-37.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 2
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'