Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02080
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 3. – Київ, 2017. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования? [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 3. – С. 10-11.
Ільїна, С.
Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 3. – С. 12-14.
Ільїна, С.
Підготовка зі сворення примірних специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 3. – С. 4-9.
Квахненко, К.
Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Затова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 3. – С. 32-38.
Пустотин, В.
Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя? [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 3. – С. 23-27.
Стельмахова, А.
Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ - разработчиков работать на украинские компании [Текст] / А. Стельмахова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 3. – С. 28-31.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 6
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'