Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02865
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
[Текст]. № 2. – Київ, 2017. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Вишняк, О.
Зміни основних параметрів партійної системи України: від виборів 1998-го до виборів 2014- го [Текст] / О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2017. – № 2. – С. 167-174.
Осіпов, О.
Парадигма транзиту, неопатримоніалізмі етнічні проблеми у пострадянському просторі [Текст] / О. Осіпов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2017. – № 2. – С. 77-97.
Пилипенко, В.
Метатеорезування в соціології: особливості, типи і напрями [Текст] / В. Пилипенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2017. – № 2. – С. 59-76.
Прибиткова, І.
Парадокси радянського класоутворення: поява та ліквідація класу куркулів як синхронний процес [Текст] / І. Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2017. – № 2. – С. 98-104.
Резнік, О.
Соціальна напруженість та масові протести в Україні: відмінність детермінант та механізмів прояву [Текст] / О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2017. – № 2. – С. 35-58.
Сусська, О.
Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2017. – № 2. – С. 119-130.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 2
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'