Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02080
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 1. – Київ, 2017. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Зозульов, О.
Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 24-31.
Ільїна, С.
Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 52-57.
Решетілова, Т.
Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 58-62.
Собчик, Г.
Умови та звички домогосподарств в Польші та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку [Текст] / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 32-41.
Сокол, М.
Украинская Ассоциация Маркетинга (УАМ) на рынке легковых автомобилей [Текст] / М. Сокол // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 19-23.
Старостіна, А.
Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку [Текст] / А. Старостіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 4-9.
Швацька-Мокжицька, Д.
Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 42-48.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 15
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'