Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 7-8. – Маркетинг-комплект. – Київ, 2016. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Грушевский, Д.
Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем [Текст] / Д. Грушевский // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 34-35.
Зозульов, О. В.
Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 53-59.
Панченко, А.
Что проверить перед стартом в "бужунете" [Текст] / А. Панченко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 60-61.
Пустотин, В.
Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 36-39.
Ромат, Е.
Потятие цифрового (DIGITAL) маркетинга и его основные характеристики [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 21-27.
Снигир, Д.
Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей [Текст] / Д. Снигир // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 38-30.
Юрчак, А.
Люди - самое узкое место в INDUSTRY 4.0 [Текст] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 44-47.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 12
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'