Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 4. – Маркетинг-комплект. – Київ, 2016. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Баранина, А.
Инновации в кризис: пять технологий, которые уже изменили ритейл [Текст] / А. Баранина // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 52-57.
Бузукова, Е.
Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера? [Текст] / Е. Бузукова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 42-45.
Гарбарук, И.
Расти или умри [Текст] / И. Гарбарук // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 16-21.
Дзюба, Э.
Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів [Текст] / Э. Дзюба // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 58-60.
Дубовик, Т. В.
Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу [Текст] / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 36-40.
Зозулев, А. В.
Новый подход к формированию сервисной политики промышленного предприятия [Текст] / А. В. Зозулев, Е. А. Вайнтрауб // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 46-51.
Ромат, Е.
Реклама в реализации технологий торгового маркетинга [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 22-31.
Таран, Д.
Тренд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга [Текст] / Д. Таран // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 32-34.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
2
Статистика використання: Видач: 16
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'