Електронний каталог

У9(4Укр)26
М26          Маркетингові дослідження як основа формування ринкової стратегії розвитку лізингових підприємств [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / Г.О.Пересадько (кер.НДР), О.В. Підлісна, К.В.Березовик [та ін.] ; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. – Київ, 2014. – 116 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 112-116. - Дод.


ББК У9(4Укр)262.29+Х9(4Укр)302

            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
Читальний зал 1 1


Теми документа


Статистика використання: Видач: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'