Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02081
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 7-8. – Київ, 2015. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Как маркетологу использовать Twitter [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 46-50.
Пять маркетинговых задач, решенных в мессенджерах [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 72-73.
Залесов, А.
Как усилить долгосрочный эффект от промо-компаний [Текст] / А. Залесов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 56-62.
Зозульов, О. В.
Ринкові форми торговельної марки, їх соціально-психологічна природа та сутність активів [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 52-55.
Іртлач, М. О.
Тенденції розвитку національного ринку телевізійних послуг [Текст] / М. О. Іртлач // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 64-71.
Карапетян, А.
Социальные сети VS туристические компании как выжить в эпоху цифровых технологий [Текст] / А. Карапетян // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 40-43.
Лазаренко, А.
Мед: "сладкое золото" Украины! [Текст] / А. Лазаренко, Р. Колядюк // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 16-21.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 13
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'