Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02080
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 2. – Київ, 2015. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Богданець, Н.
Слово в цифрі: про сучасний стан цифрової літератури в Україні та невтомні пошуки сонця [Текст] / Н. Богданець // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 61-63.
Бучак, М.
Отдельные вопросы исследования рынка грузовых автомобилей [Текст] / М. Бучак // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 23-29.
Залізнюк, В.
Прогнозування експортних можливостей українських підприємств на основі аналізу світових ринків продукції сільського господарства [Текст] / В. Залізнюк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 46-53.
Златова, И.
Маркетинговые исследования рекламы в Одессе на предмет наличия гендерной дискриминации [Текст] / И. Златова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 31-38.
Зозульов, О.
Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 39-45.
Зюзиков, А.
Возможности ремаркетинга на Facebook [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – C. 54-60.
Ревчук, В.
Отдельные вопросы исследования рынка автобусов [Текст] / В. Ревчук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 16-22.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 14
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'