Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
02865
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
[Текст]. № 3. – Київ, 2014. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Бурлачук, В.
Держава як витвір мистецтва [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 104-115.
Гоч, Р.
Чинники довіри до державних регуляторів економічних відносин у сучасному українському суспільстві [Текст] / Р. Гоч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 16-55.
Костенко, Н.
З приводу соціології недовіри [Текст] / Н. Костенко, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 3-15.
Отріщенко, Н.
Досвід революції 2013-2014: від цінностей до повсякденних практик [Текст] / Н. Отріщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 148-158.
Прибиткова, І.
Місто і просторова організація життя суспільства [Текст] / І. Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 73-103.
Рахманов, О.
Соціально-демографічний портрет керівників великого бізнесу в Україні [Текст] / О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 168-176.
Савельєв, Ю.
Чинники і взаємозв'язок політичної, громадянської та соціальної участі в європейських суспільствах [Текст] / Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 56-72.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 5
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'