Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11968
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
[Текст]. № 2. – Київ, 2013. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Малюк, А.
Зміна соціально-класової стратегії владних і панівних груп Заходу за умов структурної кризи капіталізму [Текст] / А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2013. – № 2. – С. 36-51.
Мельніков, А.
Можливості дослідження ціннісно-нормативних трансформацій українського суспільства з позиції екзистеціальної соціології [Текст] / А. Мельніков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2013. – № 2. – С. 52-72.
Міщенко, М.
Сім'я як середовище формування електроральних орієнтацій: політично консолідовані і політично неконсолідовані родини [Текст] / М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2013. – № 2. – С. 174-183.
Петрушина, Т.
Якість життя - головний критерій стану суспільства [Текст] / Т. Петрушина, Ю. Саєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2013. – № 2. – С. 117-141.
Прибиткова, І.
Презентація міста у функціонально-діяльнісній парадигмі [Текст] / І. Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2013. – № 2. – С. 3-19.
Соколова, Г.
Базова верства білоруського суспільства як можлива альтернатива середньому класу [Текст] / Г. Соколова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2013. – № 2. – С. 20-35.
Устич, С.
Інстументи оптимізації системи транскордрнного співробітництва [Текст] / С. Устич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2013. – № 2. – С. 158-173.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 4
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'