Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11247
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 2 (71). – Київ : Библиотека КНТЭУ, 2012. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Гриценко, С.
Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації інтернет-бізнес процесів [Текст] / С. Гриценко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 2 (71). – С. 34-39.
Лилик, І.
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та анліз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 2 (71). – С. 14-24.
Окландер, М.
Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету [Текст] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 2 (71). – С. 40-44.
Онищенко, В.
Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету [Текст] / В. Онищенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 2 (71). – С. 60-69.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 33
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'