Електронний каталог

13069
          The Ukrainian Journal of Business Law [Текст]. Vol. 10. № 4 : In focus: Trademarks. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2012. – журнал.

   "UJBL" - ежемесячный журнал, предназначенный для англоговорящих представителей иностранного и отечественного бизнеса, иностранных инвесторов, юридических фирм и представительств, объединений и ассоциаций предпринимателей. Издание освещает правовые вопросы ведения бизнеса на Украине и за рубежом. In a world full of huge variety for goods and services, consumers usually choose in line with their perception of brands. But prior to a brand’s “birth” there is the long and sophisticated work by people of marketing, finance, IP lawyers, etc. It is the whole circle from creating a trademark as an intellectual property asset, its operational use, value growth and defense from violations. All this is exactly not that easy in practice and depends on the country, industry, good/service, type of consumer, etc. Thus, trademark owners have to tread a sophisticated path before they can turn such a headache into an economic opportunity.



            


Складові частини документа:







Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'