Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11247
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 2 (66). – Київ : Библиотека КНТЭУ, 2011. – журнал. – 183,00.
Додати до списку
Складові частини документа:
Заплотинська, О. О.
Вища освіта України: ілюзія реформ [Текст] / О. О. Заплотинська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 2 (66). – С. 37-40.
Лилик, І.
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 2 (66). – С. 7-13.
Островерх, С. А.
Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу [Текст] / С. А. Островерх // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 2 (66). – С. 55-59.
Пустотін, В. С.
Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. С. Пустотін // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 2 (66). – С. 35-36.
Язвінська, Н. В.
Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Текст] / Н. В. Язвінська, Я. О. Касперович // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 2 (66). – С. 51-54.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 53
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'