Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11968
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
[Текст]. № 2. – Київ : Библиотека КНТЭУ, 2011. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Вахштайн, В.
Пост - пострадянська соціологія: кінець першого акту [Текст] / В. Вахштайн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 2. – С. 59-77.
Лейн, Д.
Громадянське суспільство у старих і нових державах-членах ЄС. Ідеологія, інституції та просування демократії [Текст] / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 2. – С. 37-58.
Нельга, О.
Соціологічний погляд на етнорелігійний чинник формування політичної нації в Україні [Текст] / О. Нельга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 2. – С. 127-137.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 5
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'