Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
Маркетинг и реклама
[Текст]. № 4 (176). – Київ : Библиотека КНТЄУ, 2011. – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Горонович, С.
Почему одни бренды успешны, а другие - нет? [Текст] / С. Горонович // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 4 (176). – С. 59-62.
Егоров, Е.
Евгений Егоров: "Предназначение В2В-маркетинга - помогать клиентам делать их бизнес более успешным" [Текст] / Е. Егоров // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 4 (176). – С. 48-50.
Прохоренко, А. И.
Деструктивный креатив в В2В-маркетинге [Текст] / А. И. Прохоренко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 4 (176). – С. 26-29.
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Читальний зал
1
1
Статистика використання: Видач: 24
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'