Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11247
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 4 (62). – Київ : Библиотека КНТЭУ, 2010. – журнал. – 183,00.
Додати до списку
Складові частини документа:
Віннікова, І. І.
Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства [Текст] / І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 46-47.
Карпенко, Н.
Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації [Текст] / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 25-29.
Хадріан, П.
Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії [Текст] / П. Хадріан // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 48-50.
Чикусова, М.
Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні [Текст] / М. Чикусова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 21-24.
Чубала, А.
Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства [Текст] / А. Чубала // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 56-60.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'