Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11247
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 1 (59). – Київ : Библиотека КНТЭУ, 2010. – журнал. – 183,00.
Додати до списку
Складові частини документа:
Бєлявцев, М.
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 24-26.
Зозульов, О.
Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Гусиніна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 21-23.
Павленко, А.
Ринок маркетингових досліджень в Україні: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / А. Павленко, І. Лилик // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 4-9.
Ткачук, О.
Event - важлива складова сучасного PR [Текст] / О. Ткачук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 34-39.
Шаргородський, А.
Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє [Текст] / А. Шаргородський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 32-33.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'