Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
[Текст]. № 4 (44). – Донецьк, 2009. – (Економічні науки). – журнал.
Додати до списку
Складові частини документа:
Балабаниць, А. В.
Механізм управління маркетинговим потенціалом взаємодії підприємства [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 65-76. – (Економічні науки).
Балашова, Р. І.
Розробка методу визначення собівартості туристичних послуг за повними витратами [Текст] / Р. І. Балашова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 136-143. – (Економічні науки).
Бібік, Н. В.
Моделі регіонального розвитку: теоретичні аспекти й особливості використання [Текст] / Н. В. Бібік // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 9-12. – (Економічні науки).
Бовш, Л. А.
Критерії та показники оцінки ефективності інвестиційної політики підприємств готельного господарства [Текст] / Л. А. Бовш // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 112-116. – (Економічні науки).
Возіянова, Н. Ю.
Трансформація фреймів та інституціональної структури в розвитку внутрішньої торгівлі в Україні [Текст] / Н. Ю. Возіянова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 20-30. – (Економічні науки).
Гохберг, О. Ю.
Концептуальні напрямки державної підтримки розвитку рекламного бізнесу в Україні [Текст] / О. Ю. Гохберг // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 30-36. – (Економічні науки).
Жнякін, С. Б.
Инноваційний розвиток підприємств чорної металургії [Текст] / С. Б. Жнякін // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 81-85. – (Економічні науки).
Камышникова, Э. В.
Формирование универсальной шкалы оценки уровня экономической безопасности предприятия [Текст] / Э. В. Камышникова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 76-80. – (Економічні науки).
Краснокутська, Н. С.
Процесний підхід до формування потенціалу торговельних підприємств [Текст] / Н. С. Краснокутська // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 117-124. – (Економічні науки).
Мітяєва, Т. Л.
Діагностика якості маркетингових стратегій розвитку підприємств [Текст] / Т. Л. Мітяєва // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 91-95. – (Економічні науки).
Нагара, М. Б.
Роль коучингу в забезпеченні конкурентоспроможності персоналу [Текст] / М. Б. Нагара // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 96-101. – (Економічні науки).
Покинтелиця, В. М.
Оцінка податкоспроможності торговельних підприємств [Текст] / В. М. Покинтелиця // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 125-135. – (Економічні науки).
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'