Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
22942
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 5 (57). – Київ : Библиотека КНТЭУ, 2009. – журнал. – 232,02.
Додати до списку
Складові частини документа:
Азарян, О.
Генезис трансформації роздрібної торгівлі в Україні та формування сучасної парадигми її розвитку [Текст] / О. Азарян // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 5 (57). – С. 34-37.
Зайчук, Т.
Холістичний ринок екологічно чистих продуктів харчування: Концепція та етапи розвитку [Текст] / Т. Зайчук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 5 (57). – С. 27-33.
Стефанишин, В.
Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес-аналізу [Текст] / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 5 (57). – С. 22-26.
Шульгіна, Л.
Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні) [Текст] / Л. Шульгіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 5 (57). – С. 61-66.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'