Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11250
Маркетинговые коммуникации
[Текст]. № 4. – М. : Библиотека КНТЭУ, 2008. – журнал. – 1270,80.
Додати до списку
Складові частини документа:
Еременко, Е. Л.
Вывод нового товара на рынок на примере французкой марки чулочно-носочных изделий Marie Brizzard [Текст] / Е. Л. Еременко // Маркетинговые коммуникации. – М., 2008. – № 4. – C. 230-235.
Шияновская, В. В.
Ребрендинг: с чем его едят [Текст] / В. В. Шияновская // Маркетинговые коммуникации. – М., 2008. – № 4. – С. 250-258.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'