Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
11247
Маркетинг в Україні
[Текст]. № 2. – К. : Библиотека КНТЭУ, 2008. – журнал. – 238,80.
Додати до списку
Складові частини документа:
Антонюк, К. І.
Просування на ринку морозива: Торговельна марка чи товарна категорія [Текст] / К. І. Антонюк // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 2. – С. 50-55.
Полонець, В. М.
Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України [Текст] / В. М. Полонець // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 2. – С. 56-60.
Старицький, Т. М.
Мерчандайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку [Текст] / Т. М. Старицький, О. П. Старицька // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 2. – С. 34-38.
Ткаченко, Т. І.
Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку [Текст] / Т. І. Ткаченко, Т. П. Дупляк // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 2. – С. 44-49.
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'